"Nie mów nikomu", ale Harlan Coben to mój nowy mistrz

     Myślę, że każdy zna lub przynajmniej kojarzy pana Cobena. Do pewnego czasu był dla mnie obojętny. To znaczy wiedziałam, że ktoś taki jest i pisze książki, ale nie wnikałam za bardzo w jego twórczość. Wszystko się zmieniło, kiedy to znalazłam Dominikę na Instagramie i widziałam, jak bardzo jest zachwycona panem C. Te jej polecenia (i piękne zdjęcia!) powoli zaczynały mnie przekonywać. Dlatego więc przy pewnych zakupach książkowych dorzuciłam do koszyka egzemplarz "Nie mów nikomu". Książeczka przybyła do mnie, odczekała sobie na półce i wreszcie nastał czas na przeczytanie. Muszę wyznać, że ta czynność nie trwało długo. 😅
Harlan Coben, thriller, Nie mów nikomu, recenzja, co czytać, książka, herbata, kawa, flatlay
      "Nie mów nikomu" to, jak przeczytałam na odwrocie, książka, która przyniosła Harlanowi rozgłos. Jest to thriller o pewnym doktorze, który po ośmiu latach dostaje tajemniczą wiadomość w jednej chwili wywracającą jego życie o 180 stopni. Przez ostatnie lata mężczyzna codziennie przeżywał żałobę po swojej brutalnie zamordowanej żonie. I mimo że kobieta została zidentyfikowana i pochowana, doktor Beck dostaje maila, którego mogła napisać tylko jedna osoba - nieżyjąca żona.

     Jeśli szukacie książki, w której akcja toczy się ciągle w jednym i to dość szybkim tempie, to "Nie mów nikomu" będzie dla was idealne. Podczas czytania nie miałam ani chwili na to, by się znudzić czy nawet przysnąć. Jak dla mnie tempo jest idealne, bo już od samego początku zaczyna się coś dziać. Dodatkowo książka tak mnie wciągnęła, że już nie mogłam się doczekać, by przewrócić kartkę i dowiedzieć się, czy też moje podejrzenia są słuszne.

     Przyznam się jeszcze, że dawno nie czytałam tak dobrej książki z tego gatunku. Dodatkowo jeszcze takiej, która by mnie tak bardzo wciągnęła. Może i to było pierwsze spotkanie z Cobenem, ale wiem, że nie ostatnie. Od tej pory ten oto pan stał się moim nowym mistrzem. Przy najbliższej tylko okazji na pewno sięgnę po kolejną jego powieść. I mam nadzieję, że się nie zawiodę! 😄

Czytaliście książkę, której autorem jest Harlan Coben?
Jeśli tak, to za co polecacie się teraz zabrać? 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentować może każdy. | Brak weryfikacji obrazkowej.
Komentarze, gdzie będzie przeważał spam będą usuwane.

Copyright © 2017 Borenium - Books and good tea , Blogger
|| Dostosowanie: Klaudia